Целта на комуникационната стратегия е да представи проекта с неговата визия, цели и дейности пред различните целеви групи и пред обществеността, както и да ги запознае с ползите и резултатите от неговото реализиране. Да популяризира възможностите на платформата, ползите от нейното въвеждане и екологичната ангажираност и действия на местните власти, бизнеса и обществеността. Същността на комуникационния план се изразява в реализиране на мерки и дейности, свързани с популяризиране на резултатите от проекта и дефинирана спрямо потребностите на разгледаните целеви групи.
Комуникационната стратегия ще се реализира при пълно спазване на мерките и реквизитите, съгласно Приложение № 2 „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия.
Проектът за PR стратегия можете да изтеглите от тук: ComunicationPlan_BG0036.pdf
Комуникационната стратегия ще се реализира при пълно спазване на мерките и реквизитите, съгласно Приложение № 2 „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия.
Проектът за PR стратегия можете да изтеглите от тук: ComunicationPlan_BG0036.pdf